Om jag kunde drömma

Jag har blivit alldeles för beroende av Stephenie Meyers kärlekshistorier. Har snart stäckläst tvåan sen jag kom hem från skolan, vilket känns i mitt huvud. Gud så trött man blir om man inte rör på sig! Mina ögonlock vill helst bara gå och lägga sig men det tycker jag inte om. Klockan är ju bara nio! Imorogn i skolan är de någon slags mentorsmarsch, så jag behöver iaf inte oroa mig för att vara trött. Jag får ursäkta om det blir vissa stavfel i detta inlägg, mina ögon hänger inte riktigt med.
Men hursomhelst, läs om jag kunde drömma om ni inte redan gjort det. Även om det är alldeles för beroendeframkallande är det en fin historia om en vacker kärlek. Fångar den mest oromantiska människa.

Kommentarer
Postat av: Amanda

howhowhow

2009-09-21 @ 21:22:12
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: Niklas

Ta och läs en riktig vampyrbok! (okej förlåt förlåt jag tycker också om den!)

2009-09-21 @ 21:46:05
URL: http://metroblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0