So Low

Jag lyssnar på bra musik och minns en filmkväll i våras. Jag trodde det skulle bli en flopp, men jag lyckades med att trivas riktigt mycket. Handlar om att alltid hitta rätt personer att bjuda. Just nu saknar jag vissa personer så mycket att jag nästan går av. Och vissa, som jag borde sakna, vill jag just nu aldrig mer se. Jag peppar fredag kväll med en Fredrik och bio. Jag peppar skolan och alla nya människor jag träffat på sista tiden. Jag peppar till och med alla ämnen i skolan. Hur kan livet blivit så mycket bättre på så kort tid?


Jag saknar mina kusiner som jag hoppas kommer hit snart. Dumma avstånd, jag hatar det. Varför kan inte allt ligga lite närmare? Så kanske man skulle kunna slippa åka överallt till alla man saknar. Familjen i Norge är ju inte heller särskilt smart placerad. Dumma pappas jobb! Men fick iaf äta middag med pappa på Ghandi i söndags. Mycket uppskattat. En liten vinterjacka slängde han in också.

Kommentarer
Postat av: Amanda

en grej om layouten, du borde lägga en ram runt headern! skulle vara snyggt. sen borde vi ses snart

2009-09-30 @ 23:13:03
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: linnea

om en månad, kommer vi! inte så långt.

2009-10-01 @ 15:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0