Daybreakers

Vampyrer. Åh, vad jag älskar vampyrer.
Jag har velat se Daybreakers ända seda jag såg trailern i höstas. Nu på påsklovet passar jag på då plugg och liknande inte tar upp min tid. (Inte för att det brukar stoppa mig, men ändå)
Som jag tidigare skrivit så är jag just nu överförtjust i sci-fi, fantasy och skräck. Och den här filmen passar in i alla tre kategorier. Den har en hel del bra skådespelare, Ethan Hawke bland annat. Var ett tag sedan jag såg honom! Tror det var i White fang, haha...
Jag älskar hela idéen med den här filmen. Vampyrerna har tagit över världen och antalet människor minskar hela tiden. Jakten på en ersättning till mänskligt blod blir mer och mer desperat då det visar sig att de vampyrer som inte får i sig mänskligt blod blir till en helt annat sorts monster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAMPIRE DIARIES!!!

2010-04-07 @ 21:13:14
Postat av: Evelina

Jag har vart inne på designa din blogg, och skulle då ändra stilen på texten. jag gjorde exakt som i instruktionerna, men texten blev helt annorlunda och nu går det inte ändra tillbaka. Du kanske kan hjälpa mig någon dag när skolan börjar igen :D

2010-04-07 @ 21:18:50
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

den som kommenterade vampire diaries är bäst!

vemdetnuvar.

2010-04-08 @ 10:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0