Alla hjärtans helvete

Någon annan som inte heller gillar alla hjärtans dag? Jag är mest arg över att jag är pojkvänslös, men tröstar mig med hur det förra (och första) försöket fick mig att må. Även om pojken som jag var kär i egentligen var perfekt just då var jag väll helt enkelt inte redo. Nu är det mer hopplöst suktande efter fina pojkar i fina filmer.
Tex den där underbart söta pojken från filmen Cirque du freak, The vampire's assisten som jag såg idag. Han var söt som bara den med lite halvt bakåtslickat hår och fina armar. Händerna var vackra, såklart. Och filmen ägde också. En massa små underbara annorlunda människor tillsammans, sådant älskar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0