STAN

Idag åkte jag in till stan. Hann träffa fina amanda och valdemar lite snabbt men jag var bara inne en timme. Fredrik hade en fin kappa, som jag faktiskt gillade även om jag var lite dum och skrattade för den hade axelvaddar. Diskuterade om axelvaddar hör till kvinnor eller män. Vad tror ni?
MEN! Jag hann även med något som betyder väldigt mycket för mig. FILM. Köpte tre nya på hemmakväll.
  • Franklyn
  • Nick and Norah's infinite playlist
  • Rocket scientist
Rocket scientist var den enda som jag inte hört talas om tidigare, men det verkar väldigt bra! Ska dock skjuta på att se dom där filmerna så länge som möjligt, för då blir dom så mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Äsch då, den var billig så jag står ut med kritiken!

Förresten så vill jag också så Rocket Science!

2010-02-15 @ 20:05:39
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0