500 days of summer

Ännu en film som jag inte trodde något om. Trodde den skulle vara mer, inte vet jag, jobbig. Men för en gångs skull trivs jag faktiskt med ett slut som jag i annat fall skulle ha hatat.
Filmen handlar om en pojke som blir kär i en flicka som inte tror på kärlek. Så mycket mer behövs inte sägas tycker jag. Joseph Gordon-Levitt spelar den manliga huvudrollen och han passar perfekt, enligt mig. Han har växt upp från 3rd rock from the sun, serien där han spelade en utomjordisk pojke som lever bland oss människor. Ni kommer nog ihåg den, även om ni försökt glömma. Hursomhelst, underbar film som passar mig perfekt eftersom den kommer med ett fint budskap i slutet. Se den så får ni veta vad jag menar!!

Kommentarer
Postat av: Niklas H Alsten

Den laddas hem just nu!

2010-01-27 @ 07:26:52
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0