Tjejkväll

Igår åkte jag hem till Amanda, en fin vän till mig. Emma Underbar kom också, så kvällen var nästan helt perfekt, det saknades bara en emelie. Vi åt en massa underbart god mat, och tittade på en annan av mina favortifilmer Troja. Första gången jag såg den älskade jag den för att Akilles och Briseis är så himla fina tillsammans, men nu ser jag den för alla underbara krigsscener. ÅH! Vad jag gillar Akilles snygga sätt att döda alla på. Troja och 300 är nog mina favortifilmer när det kommer till filmer som utspelar sig för läääänge sen. Om du inte sett troja, så har du något att göra idag.
Brad Pitt är en av mina favoriter, en av många borde jag nog säga. Han spelar i en massa bra filmer som jag tycker om, t.ex. Snatch, Fight Club, Ocean's twelve, Seven. Han är en bra skådespelare, oftast, men i troja blir de ibland lite väl långa inzoomningar på hans ansikte när han ser plågad ut. Fast jag gillar den ändå!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar också att döda.

2010-01-31 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0