Trött men GLAAAAAAAAAD

Lyssnar på Modeselektor, så underbart bra. Jag älskar hoppmusik, har jag på sista tiden upptäckt. Fast jag har fortfarande kvar min kärlek till den där vackra musiken, the moldy peaches t.ex. Fin låt från Juno har dom gjort. Åh jag måste titta på Juno igen, den är så himla fin!

Hade några människor här igår, vi såg the descent och sen lade vi oss och pratade ett tag. Väldigt mysigt, väldigt sådär avslappnat. Jag har börjat bli lite bättre på allt det där sociala. Tror jag. Ska försöka ta mig in till stan för att vara med människor som jag inte träffar varje dag.
"She open her eyes and to the doctors surprise she says i don't want to be dead anymore"

Dagens detta-måste-jag-lära-mig är att jag inte kan göra något bara för att det känns liiite rätt. Jag måste känna allt, vilket jag aldrig gör.

Kommentarer
Postat av: Niklas H. Alsten

sv:

Inte om mmittliv är average!

2010-01-10 @ 00:14:50
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0