Whip it

Nu har jag sett whip it, en film som jag förväntade mig inget av. Den visade sig vara precis vad jag behöver. Filmen handlar om en ung tjej som upptäcker en sport där man tävlar med rullskridskor. Filmen är ett fint budskap om att hitta sig själv, och kanske det viktigaste, klara sig själv utan det konstanta erkännandet av alla andra. Ellen Page spelar huvudrollen och jag tror att det är mycket tack vare henne som denna film är så bra. Hon har ett sätt att få filmer som skulle kunna glida in i chickflick-kategorin precis komma undan. Men, jag måste ändå säga att jag blir lite kär i den pojke som spelar en stor roll i filmen. Artisten Landon Pigg är ett nytt ansikte och jag hoppas på att få se honom igen. jag skäms lite över att säga det, men han var extremt söt. Min tjejsida tittar fram lite här. Skådespeleriet är egentligen inte hans riktiga val av karriär då han ganska så nyligen släppt album. Kanske inte världens bästa låtar men nog för att få lilla mig på fall.

Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Han var lite sådär halvsöt tycker jag.

Sv: jo de duger so to say. Inte skitbra, men inte dåliga heller.

2010-01-25 @ 22:11:21
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0