Twin Peaks

Förra veckan var jag sjuk och jag letade desperat efter något att titta på. Jag underhöll mig själv ett tag med disneyfilmer men kände snart att jag behövde något lite mer.. avancerat...
Jag kom då på att vi nyss inhandlat de sista avsnitten av Twin Peaks, den amerikanska kultserien från 80talet. Jag bestämde mig för att se om hela säsong två och inte bara slutet för att se till så att jag verkligen hängde med när jag närmade mig de sista avsnitten.
Och den här serien är verkligen värd att bli kultförklarad. Jag älskar den, och även om vissa klagar på att det blir alldeles för mycket i slutet, sitter jag själv och gottar mig i alla konstigheter som sker. En mycket rekommenderad serie.
Nu undrar jag, är det någon som har några bra tips på liknande serier?

Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du kan kika in här inne och kika in på min andra blogg också emellanåt om du gillar mina foton? =)



Men jag kommer självklart att ha foton med i min vanliga blogg också! :)



Tack för din fina kommentar, den värmer! :D

Kram Carro

2010-03-29 @ 11:36:13
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Hon dör.

2010-03-29 @ 15:40:46
URL: http://decipher.blogg.se/
Postat av: Niklas Hubert Alsten

sv

Åh den tekvällen ja!

Hm, jag är ju borta under hela lovet, men jag ska se till så den blir av snart. Måste städa huset först.

2010-03-31 @ 21:39:07
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0