Mig i ett nötskal

16årig tjej från norrland med ett stort filmintresse. Kommer blogga om det mesta som jag kan tänka mig, men mest förstås om saker som intresserar mig. Så förbered er på en hel del filmsnack! För några veckor sedan fick jag 1001 filmer du måste se innan du dör, och nu försöker jag gå igenom iaf de filmer som verkar bra. Hittills har jag sett cirka 70 filmer, så jag har en bit kvar innan jag har sett alla. Just nu har jag däng på vampyrer, men snälla döm mig inte för det! Jag följer två serier som båda handlar om vampyrer, true blood och the vampire diaries. Och jag älskar såklart om jag kunde drömma. Har läst alla fyra böcker och läser dom gärna om och om igen. Och om ni gillar film ska ni definitivt följa min blogg eftersom jag kommer tipsa väldigt mycket. När jag ser en bra film vill jag sprida den så att alla ska kunna bli lika glada som jag!

 

 

Idag såg jag den här filmen, självklart ur 1001 filmer du måste se innan du dör. Och den här filmen måst du verkligen se innan du dör! Robert De Niro spelar huvudrollen och han gör sitt jobb bra. Att sammanfatta handlingen i denna film kommer ta allt för lång tid, är du intresserad klicka då på länken nedan:

http://www.imdb.com/title/tt0077416/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0