Im a sucker for sci-fi

Jag hatar att se filmer som inte är den första i en serie utan att vara medveten om det. Det förstör den första filmen så att man inte kan se den.
Igår såg jag the chronicles of riddick. En film som nog egentligen inte ska gillas. Men, jag älskar sci-fi. Jag ska inte skriva så mycket om den här filmen. Den är bra enligt mig, men en riktig filmtyckare skulle nog säga att den suger... Men jag ska försöka vara ärlig med de filmer jag gillar och inte gillar! Vin Diesel spelar huvudrollen, annars är det inte så många andra som jag kommer ihåg namnen på. Ansikten man känner igen men inte lägger på minnet.

Kommentarer
Postat av: Niklas H Alsten

aargh, snälla ändra fonten. Gör den större, bredare eller ändra fontstil, men ändra något i alla fall. Jättekrångligt att läsa!

2010-03-14 @ 15:37:15
URL: http://decipher.blogg.se/
Postat av: Emmsis

Sci-fi är det enda rätta. Det fungerar alltid

2010-03-14 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0