Up in the air

Nu har jag äntligen sett up in the air med George Clooney. Bra, inte super, men bra. Det var roligt att få se Anna Kendrick i en annan roll än i twilight. I den här filmen märks det ju faktiskt att hon kan vara en bra skådespelerska! Jag ser fram emot kommande filmer med henne.
Filmen är bra även om det inte riktigt är en sådan film som jag faller för just nu. Mitt filmhumör skiftar väldigt mycket hela tiden, och just nu känner jag mer för bra sci-fi. Men det är bra skådespelare och en intressant skildring av en mans liv. En funderare, skulle jag nog vilja kalla den här filmen. Får en att reflektera över ens val, och kanske i min ålder fundera över de val man kommer att göra i framtiden.
Jag rekommenderar den, och om jag bara varit på lite bättre filmhumör hade jag nog uppskattat den mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0