Serier Topp 3

Jag har blivit lite insnöad på serier på sista tiden, så nu ska jag göra en lista med de fem bästa serierna som jag älskar och vill sprida vidare!
.
1. The Office
Supermysig serie som handlar om pappersföretaget Dunder Mifflin, Scranton. Jag rekomenderar den starkt för er som uppskattar ett gott skratt! Dom är inne på en sjätte säsong och jag hoppas att dom kommer fortsätta ett bra tag till!
.
2. Friends
Den här serien har nog de flesta redan hört talas om, och om du inte gjort det så har du fantastisk tid framför dig! Tio, långa, säsonger som erbjuder skratt, gråt och mycket förvåning!
.
3. How I Met Your Mother
Den här serien är den nya IT-serien, dom flesta har koll på den och dom flesta ÄLSKAR den. Jag tycker egentligen inte om att erkänna det eftersom att jag inte vill vara som alla andra, men det här är faktiskt en väldigt bra serie. Gillar ni den här kommer ni absolut gilla Friends, som handlar om nästan precis samma sak. Ett ungt gäng som lever livet och sakta håller på att växa upp och bilda familj.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Är det bara jag eller är Big Bang Theory inte ens med på listan? SHAME ON YOU!

2010-03-16 @ 21:12:31
URL: http://somvivillhadet.blogg.se/
Postat av: eee.

du har ju iallafall lite bra smak.

2010-03-17 @ 08:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0