Skolan

Har precis slutat måndagens första lektion, data, och känner mig allmänt sliten. Men det är ju faktiskt första dagen på skolveckan, så det är helt okej att sig så. Har min mp3 nära, just nu tror jag att jag lyssnar på... the streets. Fyllde den med ny musik igår, musik som jag egentligen aldrig lyssnat på. Glömde nämna det igår, jag brinner inte bara för film, musik är ett stort intresse också. Men jag ska inte gå in så mycket mer på det för då kommer jag skriva i en evighet och snart börjar TMS. Eftersom jag går teknik sitter de flesta och spelar just nu. Nördar är min klass fylld av. Men det är jag också, så det gör inget!

The streets, en kille från England som sjunger väldigt fint. Du har troligen hört låten dry your eyes. Väldigt mysig musik!

Kommentarer
Postat av: amanda

lyssnar på the streets med dry your eyes på spotify <3 tack för musik tipsen

2009-09-21 @ 17:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0