Dr Who

En serie som jag började följa för några år sedan tog för två år sedan ett uppehåll. Jag har väntat länge på att det första avsnittet äntligen skulle komma ut. Nu har det gjort det.
Ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag tycker om det hela. Dr Who är något invecklat, och att försöka förklara det enkelt är något jag inte tänker ge mig på.
Doktorn är ny. Hans TARDIS ser annorlunda ut på insidan. Hans Sonic Screwdriver ser ny ut. Och om du frågar mig, är det alldeles för mycket nytt. Jag kommer alltid tycka att David Tennant var den bästa doktorn. Han lyckades med att inte verka för galen, men inte heller för normal. Hur Matt Smith klarar den rollen återstår att se.
Varför dom byter allt annat, och inte bara doktorn, är helt oförståeligt för mig. Jag tycker att det skulle vara mycket bättre att få behålla i alla fall TARDIS i sitt vanliga skick.
Fast jag kommer självklart fortfarande längta till varje söndag när det nya avsnittet kommer ut. Dr Who är underbart även om jag inte riktigt än hunnit vänja mig vid allt nytt. Vem vet, när den här säsongen är slut kommer jag säkert undra hur jag kunde tycka att David Tennant var bäst.

Kommentarer
Postat av: e.

sv: klaga inte.^^

jag tänkte inte ens på det. haha.

2010-04-06 @ 17:26:57
URL: http://canard.webblogg.se/
Postat av: Evelina

SOFIAAA du måste fan hjälpa mig med min bloggischh, texten är sjukt ful å jag kan inte ändra tbx den!! AAAAAHHHHHHHH

2010-04-07 @ 14:07:11
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

wooooooooooooot! gemigemigemgeigeimegimgem det avsnittet!!!!!!!!!!!!! typ the office plus doctor who ja jädrar i min lilla låda!!!!!



!!!!!!



!

2010-04-08 @ 21:37:23
Postat av: Amanda

snygg

2010-04-09 @ 22:31:30
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0